Pharmamarketing to struktura, która łączy zasady klasycznego marketingu medycznego z e-Marketingiem. Można powiedzieć, że pharmamarketing jest współczesną formą marketingu farmaceutycznego - w ramach tej struktury nie tylko działają firmy farmaceutyczne w Polsce, ale również na terenie Europy, gdzie funkcjonują takie same przepisy dotyczące funkcjonowania rynku oraz istnieją przepisy określające Prawo Farmaceutyczne czy Kodeks Dobrych Praktyk Przemysłu Farmaceutycznego. Jak działa agencja pharmamarketingowa?
Na czym polega marketing farmaceutyczny?
Agencja marketingu farmaceutycznego zajmuje się zarządzaniem treściami medycznymi, tj. komunikacją i marketingiem, czyli prostym przekazem, dzięki któremu odbiorca zaakceptuje przekazane mu informacje. Wspomniany przekaz ma pomóc odbiorcom dokonać prawidłowego wyboru dotyczącego decyzji na temat zdrowia. Zazwyczaj odbiorcami wspomnianego przekazu są pacjenci, a nawet ich opiekunowie, decydenci, a nawet lekarze. Agencja pharmamarketingowa wspiera działania firm medycznych i przyczynia się do dynamicznej poprawy sprzedaży, a także pomaga w tworzeniu koncepcji dotyczących biznesowych przedsięwzięć.
Budowanie świadomości marki
Agencja pharmamarketingowa NeoVinci zajmuje się również budowaniem świadomości marki pośród kadry medycznej, ponieważ takie działania mają wpływ na stabilny wzrost prowadzonych przez klientów działalności. Oczywiście niezwykle ważna w działaniach agencji pharmamarketingowej jest konsekwencja działania, relacja oparta na zaufaniu, jak również profesjonalność przeprowadzanych działań. W ofertach agencji pharmamarketingowych można znaleźć możliwość prowadzenia kampanii komunikacyjnych związanych telemarketingiem, social mediami, e-mailingiem marketingowym czy sms/mms. Skuteczna komunikacja zaczyna się od ustalenia odpowiedniej strategii, dlatego firmy pharmamarketingowe starają się działać efektywnie, a każdą kampanię wnikliwie analizują i przyglądają się aktualnym potrzebom klientów.