01.04.2020

Google Ads - czy warto z nich korzystać?

Google Ads to zdaniem wielu specjalistów od marketingu internetowego najszybszy sposób na pozyskanie klientów. Z tej formy promocji może skorzystać niemal każdy, kto posiada własną stronę internetową. Jeśli wahasz się, czy linki sponsorowane będą odpowiednie dla twojego biznesu, w artykule znajdziesz najważniejsze korzyści, dla których warto w nie inwestować.


Czym są kampanie Ads?

Google Ads, które dawniej funkcjonowały pod nazwą Google Adword stanowią system reklam. Opiera się on głównie na linkach sponsorowanych, które umieszczane są w wynikach wyszukiwania, a także banerach, które ukazują się na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych.
Zdaniem wielu to jeden z najskuteczniejszych sposobów na promocje w sieci i to z co najmniej kilku powodów. Reklamy Google wyświetlane są tuż obok wyników ofert podobnych co Twoja. Oznacza to dużo większe możliwości dotarcia do grupy docelowej. Tego typu reklamy mogą być rozliczane według dwóch modelów.
Pierwszy z nich to PPC (Pay Per Click), który nalicza koszt dopiero po kliknięciu przez użytkownika w odnośnik. Drugi to PPV (Pay Per View), w którym płacimy za wyświetlenia. Kampanie Google udostępniają także wiele narzędzi reklamowych. Kampanie mogą być prowadzone w sieci wyszukiwania oraz w sieci reklamowej.Bardzo popularny jest również remarketing. Wiele firm i osób prowadzących własną działalność zleca tego typu kampanie profesjonalnym agencjom interaktywnym. Specjaliści są w stanie nie tylko dopasować odpowiednie narzędzia do potrzeb klienta, ale także mogą na bieżąco optymalizować kampanię, aby przynosiła jeszcze wyższą skuteczność.

Dlaczego warto prowadzić kampanie Ads?

Przewagą kampanii Ads nad innymi są natychmiastowe efekty. Od momentu wdrożenia, reklama jest aktywna i mogą zobaczyć ją internauci. Dzięki temu może to być świetne rozwiązanie dla firm, które oczekują aż inne działanie, np. pozycjonowanie zaczną zbierać owoce. Kampanie Ads są bardzo elastyczne, dlatego można je dostosowywać odpowiednio do potrzeb.
Można również dopasować je do budżetu, jaki chcemy przeznaczyć na reklamę. Linki i banery sponsorowane generują przez cały okres działania relatywnie stabilny ruch, ułatwiając tym samym pozyskanie nowych klientów. Dodatkowo nie przeszkadzają one w prowadzeniu innych, kampanii takich marketing internetowy czy pozycjonowanie strony. Przeciwnie, pozwalają skutecznie łączyć siły, dzięki czemu efekty realizowanych działań są jeszcze bardziej widoczne.

autor
Autor artykułu
Tomasz Zieliński
Udostępnij
Opinie
pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka
Dodaj swoją opinię:

Opinie na temat artykułu

Średnia ocena
pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka
(4)
pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka
Wszystko przemawia za tym, że i ja u siebie na stronie będę musiał przeprowadzić taką kampanię. Dzięki za informacje na temat.
Witex
10.09.2021
pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka
Świetna sprawa z tym Google Ads. Możliwość dostosowania budżetu jest bardzo dużym atutem. Mogą sobie pozwolić na to nawet mniejsze firmy, które normalnie obawiałyby się poniesienia bardzo dużych kosztów.
Natalia
26.08.2020
pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka
Bardzo ciekawy artykuł. Nie słyszałem wcześniej o Google Ads.
~Bartek
25.08.2020
pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka
Takie rozwiązanie jest bardzo dobre
Teresa
06.08.2020

Zobacz także

Pomysły na nadzienie dla kanapek!
Pomysły na nadzienie dla kanapek!
Przygotowywanie kanapek to sztuka, a ich oryginalność często zależy od nadzienia, jakie wybieramy. Zapomnijmy o monotonnych smakach i odkryjmy świat kulinarnych możliwości, tworząc kanapki, które rozpieszczą podniebienie i dostarczą
Outsourcing Usług jako Strategia Efektywności Kosztowej: Klucz do Konkurencyjności Biznesu
Outsourcing Usług jako Strategia Efektywności Kosztowej: Klucz do Konkurencyjności Biznesu
Outsourcing usług stał się jednym z głównych narzędzi, które przedsiębiorstwa wykorzystują do poprawy efektywności kosztowej i koncentracji na swoich kluczowych kompetencjach. W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym,
Masaż bańką chińską
Masaż bańką chińską
Od lat wiadome jest, że masaż ciała ma na nie zbawienny wpływ. Nie tylko powoduje rozluźnienie mięśni, ale też przynosi przyjemne odprężenie. Pozwala on człowiekowi uwolnić się od stresu i leczy wiele dolegliwości. Takie zalety ma
Na którą stronę powinny być skierowane okna?
Na którą stronę powinny być skierowane okna?
Planując budowę domu pod uwagę trzeba wziąć rozmieszczenie okien. Optymalnym rozwiązaniem będą okna umieszczone w taki sposób, aby gwarantować maksymalne doświetlenie wnętrz. A na którą stronę świata powinny być
Jak zwiększyć sprzedaż w Internecie?
Jak zwiększyć sprzedaż w Internecie?
Liczba sklepów internetowych wzrasta nieustannie. W 2019 roku wartość sektora e-commerce w Polsce została wyceniona na 50 mld złotych. Szacuje się, że w tym roku będzie jeszcze wyższa. Niestety nie wszystkie sklepy odnoszą w sieci
Aktywność fizyczna kluczem do zdrowia
Aktywność fizyczna kluczem do zdrowia
Nic nie wpływa tak dobroczynnie na nasz organizm jak ruch. Warto znaleźć właściwe zajęcie fizyczne, które stanie się być może i hobby. Szczególnie spędzając długie godziny w pracy, nieraz przykuci do biura musimy pamiętać