Wujek Dobra Rada - najlepsze porady BiznesGoogle Ads - czy warto z nich korzystać? Ocena 5 na podstawie 4 komentarzy

Google Ads - czy warto z nich korzystać?

Google Ads - czy warto z nich korzystać?

Google Ads to zdaniem wielu specjalistów od marketingu internetowego najszybszy sposób na pozyskanie klientów. Z tej formy promocji może skorzystać niemal każdy, kto posiada własną stronę internetową. Jeśli wahasz się, czy linki sponsorowane będą odpowiednie dla twojego biznesu, w artykule znajdziesz najważniejsze korzyści, dla których warto w nie inwestować.


Czym są kampanie Ads?

Google Ads, które dawniej funkcjonowały pod nazwą Google Adword stanowią system reklam. Opiera się on głównie na linkach sponsorowanych, które umieszczane są w wynikach wyszukiwania, a także banerach, które ukazują się na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych.
Zdaniem wielu to jeden z najskuteczniejszych sposobów na promocje w sieci i to z co najmniej kilku powodów. Reklamy Google wyświetlane są tuż obok wyników ofert podobnych co Twoja. Oznacza to dużo większe możliwości dotarcia do grupy docelowej. Tego typu reklamy mogą być rozliczane według dwóch modelów.
Pierwszy z nich to PPC (Pay Per Click), który nalicza koszt dopiero po kliknięciu przez użytkownika w odnośnik. Drugi to PPV (Pay Per View), w którym płacimy za wyświetlenia. Kampanie Google udostępniają także wiele narzędzi reklamowych. Kampanie mogą być prowadzone w sieci wyszukiwania oraz w sieci reklamowej.Bardzo popularny jest również remarketing. Wiele firm i osób prowadzących własną działalność zleca tego typu kampanie profesjonalnym agencjom interaktywnym. Specjaliści są w stanie nie tylko dopasować odpowiednie narzędzia do potrzeb klienta, ale także mogą na bieżąco optymalizować kampanię, aby przynosiła jeszcze wyższą skuteczność.

Dlaczego warto prowadzić kampanie Ads?

Przewagą kampanii Ads nad innymi są natychmiastowe efekty. Od momentu wdrożenia, reklama jest aktywna i mogą zobaczyć ją internauci. Dzięki temu może to być świetne rozwiązanie dla firm, które oczekują aż inne działanie, np. pozycjonowanie zaczną zbierać owoce. Kampanie Ads są bardzo elastyczne, dlatego można je dostosowywać odpowiednio do potrzeb.
Można również dopasować je do budżetu, jaki chcemy przeznaczyć na reklamę. Linki i banery sponsorowane generują przez cały okres działania relatywnie stabilny ruch, ułatwiając tym samym pozyskanie nowych klientów. Dodatkowo nie przeszkadzają one w prowadzeniu innych, kampanii takich marketing internetowy czy pozycjonowanie strony. Przeciwnie, pozwalają skutecznie łączyć siły, dzięki czemu efekty realizowanych działań są jeszcze bardziej widoczne.

Dodaj komentarz

Witex
Najnowszy Komentarz!
Dodano:
0
0

Wszystko przemawia za tym, że i ja u siebie na stronie będę musiał przeprowadzić taką kampanię. Dzięki za informacje na temat.

Natalia
Dodano:
0
0

Świetna sprawa z tym Google Ads. Możliwość dostosowania budżetu jest bardzo dużym atutem. Mogą sobie pozwolić na to nawet mniejsze firmy, które normalnie obawiałyby się poniesienia bardzo dużych kosztów.

~Bartek
Dodano:
0
0

Bardzo ciekawy artykuł. Nie słyszałem wcześniej o Google Ads.

Teresa
Dodano:
0
0

Takie rozwiązanie jest bardzo dobre


Najciekawsze porady... motyl noga...

Podobne porady - warto przeczytać

Ostatnio komentowane porady

Hey there, I just found your site, quick question… My...
Hi, my name is Eric and I’m betting you’d like your...
Cool website! My name’s Eric, and I just found your site...
Hey, my name’s Eric and for just a second, imagine this…...
Uzyskanie pożyczki hipotecznej to naprawdę fajny pomysł...
Wybór prawnika, który najlepiej pomoże nam w danej sprawie...
Prawidłowe oznaczenia są bardzo ważne
Hey there, I just found your site, quick question… My...