Jesteś na etapie szukania lokalu biurowego do swojej firmy?
Jesteś na etapie szukania lokalu biurowego do swojej firmy? Zastanawiasz się, jakie biuro wybrać, by najlepiej spełniało oczekiwania twoje i twoich pracowników? Planując wynajem lub zakup nowego biura powinieneś wziąć pod uwagę kilka aspektów, które z pewnością ułatwią funkcjonowanie całej firmy oraz przyciągną do niej nowych klientów.
Jednym z najważniejszych kryteriów, decydujących o tym, czy dany lokal jest dla nas atrakcyjny, jest jego lokalizacja. Najbardziej poszukiwane, a tym samym najdroższe są lokale usytuowane w centrum.
Taka lokalizacja jest wyjątkowo korzystna dla banków i sklepów oraz innych firm, które mają bezpośredni kontakt z klientem. Jeżeli nie możesz pozwolić sobie na wynajęcie lokalu w centrum miasta, równie dobrym rozwiązaniem może okazać się biuro usytuowane nieco dalej, jednak wciąż oferujące wiele możliwości dojazdu. Wybierz taki lokal, do którego zarówno twoi pracownicy, jak i klienci będą mogli dotrzeć pieszo, samochodem, pociągiem oraz autobusem.
Pamiętaj również o pracownikach docierających do pracy na rowerze, ponieważ coraz więcej osób decyduje się na wybór tego środka transportu. W nowoczesnych biurach specjalnie dla tych osób zamontowane są prysznice. Dzięki temu rowerzyści nie muszą martwić się, że podczas dnia pracy będą czuli się nieświeżo. O ile tego rodzaju udogodnienia nie są konieczne, warto pryz wyborze nowego biura zwrócić uwagę na to, czy w pobliżu jest odpowiednia ilość miejsc parkingowych dla rowerów.
Wybierając nowe biuro możesz również zwrócić uwagę na udogodnienia takie jak: klimatyzacja, parking podziemny, bliskość sklepów spożywczych czy pokojów rozrywki dla pracowników.
Dodaj komentarz
Klienci często wybierają korzystanie z usług firm, których biura usytuowane są w centrum. Wynika to z tego, że do centrum jest najwięcej połączeń komunikacyjnych oraz można załatwić przy okazji kilka spraw.
Wybór lokalizacji naszej firmy jest moim zdaniem jednym z najważniejszych elementów, dobra lokalizacja i łatwy dojazd do niej nie zniechęci klientów.